Takuu ja huolto

Kaikilla myymillämme tuotteilla on laillinen sopimuksen mukainen takuu.
(EU direktiivi 99/44/CE - takuu tarkoittaa sitä, että myydyn tavaran tulee olla sopimuksen mukainen.)

Kaikilla eKodinkoneet-verkkokaupassa myynnissä olevilla tuotteilla on valmistajan myöntämä 2-vuoden takuu.
Takuun todentamiseksi on säilytettävä alkuperäinen kuitti tai sen kopio.

Jos tuotteen epäillään olevan rikki tai muutoin puutteellinen, mutta siitä ei ole täyttä varmuutta,
pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimella tai sähköpostilla lisäohjeiden saamiseksi.
Kaikki tuotteet huolletaan aina valmistajan valtuuttamissa huoltoliikkeissä.
Jos tuotteessa on selvä takuunalainen virhe, suosittelemme ottamaan suoraan yhteyttä tuotteen

valmistajan valtuutettuun huoltolliikkeeseen Suomessa. Esim kaikilla isoilla tunnettuilla merkeillä on takuuhuolto
Suomessa valtuutettuissa huoltoliikkeissa - Electrolux, AEG, Siemens, Bosch, Candy, Whirlpool jne.
Jos tuote korjataan  paikallisessa huoltopisteessä, ole hyvä ja liitä mukaan lasku jonka olet meiltä saanut.

Jos tuote lähetetään  takuuhuoltoon meille, lähetämme Postille   palautuslomakkeen. Pakkaa tuote alkuperäiseen pakkaukseen.
Jos sitä ei ole, niin pakkaa  tuote huolellisesti jotta tuote ei mene rikki ja liitä takuulomake mukaan.
(Emme korvaa/korjaa huolimattomasti pakatun tuotteen rikkoutumisesta aiheutuvia kuluja.)
Tilamme tuotteelle noudon ja Posti ilmoittaa nouto-ajankohdan.
Tarkistamme tuotteen ja toimitamme sen huoltoon.
Palautamme tuotteen takaisin korjattuna/vaihdettuna uuteen.

Mikäli takuuhuoltoon toimitettu laite ei kuulu takuun piiriin, veloitetaan huoltotyöstä ja varaosista huoltoliikkeen hinnaston mukaisesti
Mikäli joudut lähettämään tuotteen huoltoon, muista pakata tuote hyvin, sillä olet vastuussa kuljetuksen aikana syntyneistä vaurioista,
mikäli lähetystä ei ole pakattu asianmukaisesti (vähintään vastaavasti, kuin saapuessa).

Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos tarvitset lisäapua. Autamme mielellämme!

Takuu ja reklamaatio
eKodinkoneet-verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 2 vuoden takuu. Suomessa on kuuden kuukauden virhevastuusääntö ja
tapauskohtainen reklamointi-, eli valitusaika. Takuu ja reklamaatio käsittää vain nk. alkuperäisen vian eli virheen,
joka tullut tuotteen valmistuksen yhteydessä. Ulkoisen syyn seurauksena tulleet viat eivät ole alkuperäisvikoja.

Kun tuotteessa ilmene vika lue aina käyttöohje. Käyttöohjeesta löydät usein valmistajan antamia vinkkejä tuotteen
käyttöä koskien sekä ohjeita tavallisten ongelmien korjaamiseen.
Jos koneen ongelma ei näillä keinoin ratkea, voi kyse olla korjausta vaativasta viasta.