Usein kysyttyä

K: Mihin aikaan asiakaspalvelu palvelee puhelimitse?
V: Palvelemme sinua puhelimitse arkipäivisin 9.00-17.00 välisenä aikana.

K: Minkälainen takuu on tuotteilla?
V: Kaikilla tuotteilla on takuuaika 2 vuotta. Takuu on kansainvälinen ja toimii EU Lainsäädännön mukaisesti EU maissa.

K: Voinko tilata ulkomaille?
V: Ei voi. Tällä hetkellä toimitamme tilauksia vain Suomeen.

K: Myyttekö kodinkonepaketteja?
V: Ekodinkoneet on suurin kodinkonepakettimyyjä. Kodinkonepakettitarjousta voit pyytää Pyydä tarjous - osiosta löytyvällä 
    lomakkeella tai lähettämällä yhteystietosi sähköpostitse info@ekodinkoneet.fi. E-kodinkoneet-myymälän asiantuntija ottaa
    Sinuun yhteyttä ja laatii Sinulle henkilökohtaisen tarjouksen. Toimitamme paketteja koko maahan,
    täysin takuin ja erittäin kilpailukykyisin hinnoin.

K: Mitä teen vanhalle koneelleni? Paljonko veloitatte sen poisviennistä?
V: Kun tilaat uuden, palvelun piiriin kuuluvan tuotteen, voit tilata kuljetuksen kierrätykseen vanhalle, vastaavalle laitteelle. 
    Samalla kun tilaamasi uusi laite tuodaan kotiisi, vanha laite toimitetaan kierrätettäväksi. Katso lisää.

K: Miten toimin, kun sain väärän tuotteen?
V: Ota yhteyttä asiakaspalveluun, lähetä sähköpostia, kerro tilausnumero, minkä tuotteen tilasit ja mitä sait. 
    Sinuun otetaan yhteyttä ja sovitaan, miten tuote vaihdetaan oikeaan.

K: Miten toimin, jos haluan palauttaa tilauksen, ja saanko tilauksesta rahanpalautuksen?
V: Ota yhteyttä asiakaspalveluun, lähetä sähköpostia, kerro, miksi haluat palauttaa tilaamasi tuotteen. 
    Palauttaa voi vain sellaisen tuotteen, jota ei ole käytetty tai asennettu, joka on pakattu takaisin alkuperäiseen
    pakkaukseen ja jonka mukana ovat kaikki toimitussarjaan kuuluvat osat ja asiakirjat.
    Jos tuote palautetaan asiakkaan tahdosta, asiakkaan tulee maksaa kuljetuskustannukset.

K: Mitä etuja saan kun annan markkinointiluvan rekisteröitymisen yhteydessä?
V: Voitte liittyä sähköpostilla tulevaan uutiskirjeeseen. Uutiskirjeen avulla saatte helposti tietoa voimassa 
    olevista edullisista tarjouksista ja uusista tuotteista.

K: Kuinka saan tilaamani tuotteen kotiin ja toimimaan?
V: Suomen Posti toimittaa kaikki tavarat. Jos haluat, että tuote asennetaan ja laitetaan toimintakuntoon, tilaa meiltä asennuspalvelu.

K: Miksi tuotteen hinta on muuttunut päivässä?
V: Seuraamme aktiivisesti markkinahintoja ja pyrimme reagoimaan niihin nopeasti, joten hinnat voivat muuttua lyhyelläkin aikavälillä.
    Välillä voimme myös saada myyntiin esim. pieniä eriä ja tarjota ne hyvällä kampanjahinnalla.

K: Saanko asennuspalvelun kaikille tuotteille ja paljonko se maksaa?
V: Asennuspalvelun voi tilata kaikille suurille kodinkoneille paitsi Side by Side jääkaappipakastimet, liesituulettimet, kaasuliedet ja kaasukeittolevyt. 
    Asennuspalvelu maksaa 40 € kodinkonetta kohden.

K: Mitä asennuspalveluun sisältyy?
V: Katso.

K: Miten toimitus tapahtuu, jos osa tuotteista on tilattavissa ja osa on varastossa?
V: Yleensä toimitamme kunkin tilauksen tuotteet yhtenä eränä, kun kaikki tuotteet ovat saapuneet varastoon.
    Ota meihin yhteyttä, jos haluat toimituksen usassa erässä.

K: Kuinka suuria ovat toimituskulut?
V: Toimituskulut riippuvat tuotteista, niiden määrästä ja kuljetustavasta. Toimitusmaksutiedot ovat kunkin tuotteen yhteydessä.
     Lopullinen summa näkyy ostoskorissa.

K: Mitä tekisin, jos saapuneessa tuotteessa on kuljetusvaurioita?
V: Mahdollisista kuljetusvaurioista tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme 3 työpäivän kuluessa siitä kun olette vastaanottaneet toimituksen. 
    On todella tärkeää, että avaat ja tutkit tuotteesi huolella, sekä pakkauksen ulko- että sisäpuolelta, heti sen vastaanotettuasi. 
    Huomioittehan, että pakkaukset ja paketoinnit tulee säilyttää, jotta nämä voidaan tutkia kuljetusvauriota selvittäessä. 
    Mikäli havaitsette kuljetusvaurion, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa info@ekodinkoneet.fi

K: Kuinka pitkä on toimitusaika tilaushetkestä?
V: Varastotuotteiden toimitusaika on yleensä 2–5 arkipäivää ennakkomaksun saapumisesta.
    Jos tilaamaasi tuotetta ei ole varastossa ja se tulee tilata tehtaalta, toimitusaika ilmenee tilauksen tekemisen jälkeen.
    Sellaisessa tapauksessa tuotteet tilataan ennakkomaksun saavuttua pankkitilillemme.
    Tilattavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1–4 viikkoa tavarantoimittajan varastosaldosta riippuen.

K: Kuinka pian saan tuotteet, jos kotisivulla on merkintä ”Tilattavissa”?
V: Ellei tilaamaasi tuotetta ole varastossa ja se tulee tilata tehtaalta, toimitusaika selviää tilauksen tekemisen jälkeen.
    Tässä tapauksessa tuotteet tilataan ennakkomaksun saavuttua pankkitilillemme. Tilattavien tuotteiden toimitusaika
    on yleensä 1–4 viikkoa tavarantoimittajan varastotilanteesta riippuen.